جمعه 7 اردیبهشت 1403

تازه ترین خبر ها

۶ نشانه کمبود ویتامین D در بدن

ویتامین D در جذب کلسیم به بدن کمک می‌کند که برای تقویت رشد استخوان‌ها ضروری است. کمبود این ویتامین می‌تواند بر سلامت کلی انسان تاثیرگذار باشد. سطح کمتر از ۲۰ نانوگرم در میلی‌لیتر نشان‌دهنده کمبود ویتامین D است.

1431 روز پیش

شجره خانوادگی اسرار آمیز ترین خانواده جهان+ اینفوگرافی

یک دیپلمات روس برای اولین بار نگاه کیم‌جونگ‌ایل، رهبر پیشین کره‌شمالی به خانواده‌اش را فاش کرده است.

1451 روز پیش

کتاب هایی که خوانده نمی شود !

آمارهانشان می دهد ؛ این روزها حال و روز کتاب ، این یار مهربان مساعد به نظر نمی رسد .کارشناسان می گویند بالا رفتن یکباره قیمت کتاب در طی سال‌ جاری میزان مطالعه را در بین اقشار مختلف مردم پایین آورده .

1573 روز پیش

چگونه کودکی را به فرزندی بپذیریم؟

آیین نامه اجرایی قانون حمایت از کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست در سال ۹۴ ابلاغ شد که طی آن تغییرات اساسی و تسهیل شرایط فرزندخواندگی ایجاد شد و سامانه فرزندخواندگی هم که امسال قرار است راه اندازی شود اما هنوز هم بسیاری از مردم با شرایط فرزندخواندگی آشنایی ندارند.

1576 روز پیش

چگونه مقاومت بدن را در برابر آلودگی افزایش دهیم /اینفوگرافی

آلودگی هوا بخش لاینفک کلانشهر ها است که در مقاطعی از سال گریبان شهروندان را می گیرد .مصرف مواد غذایی ، میوه و سبزیحات سرشار از ویتامین یکی از راه های افزایش مقاومت بدن در برابر آلودگی هوا است .

1576 روز پیش

همه ی آنچه در نیم فصل اول لیگ برتر گذشت

بعد از 16 هفته رقابت هیجان انگیز، نگاهی به به نیم‌فصل لیگ فوتبال 1399-1398 می‌اندازیم.

1577 روز پیش

اینفوگرافیک / ثروتمندترین ورزشکاران جهان در یک دهه اخیر

به تازگی "فوربس" ۱۰ ورزشکار ثروتمند یک دهه اخیر جهان را اعلام کرد. فلوید می ودر بوکسور آمریکایی در صدر این فهریت قرار گرفته است و پس از آن دو ستاره فوتبال جهان یعنی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به ترتیب در مقام‌های دوم و سوم قرار دارند.

1580 روز پیش