شنبه 8 اردیبهشت 1403

تازه ترین خبر ها

آلمان: قطع کامل گفتگو با پوتین اشتباه بزرگی خواهد بود

صدراعظم آلمان در سخنانی گفت که قطع کامل گفتگو با رئیس جمهور روسیه اشتباه بزرگی خواهد بود.

509 روز پیش

مصرف انار در مقابله با سرطان روده بزرگ موثر است

نتایج یک مطالعه روی موش ها نشان می دهد که محصول جانبی به دست آمده از هضم انار ممکن است به مبارزه با سرطان کولورکتال (روده بزرگ) کمک کند.

535 روز پیش

شاهنامه خوانی محمود دولت آبادی

شاهنامه خوانی

851 روز پیش

آتش‌سوزی در نزدیکی تأسیسات نفتی لبنان

رسانه های خارجی از وقوع آتش سوزی در نزدیکی تاسیسات نفتی لبنان در جنوب این کشور خبر دادند.

929 روز پیش

دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش

به‌مناسبت سالروز بیعت تاریخی همافران ارتش با حضرت امام خمینی رحمه‌الله‌ در نوزدهم بهمن‌ماه ۱۳۵۷، فرماندهان، خلبانان و جمعی از اعضای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز (یکشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا دیدار کردند.

1175 روز پیش

دربی ۹۴ استقلال و پرسپولیس

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس که نود و چهارمین دیدار تاریخ دو تیم است از ساعت ۱۶:۳۵ دقیقه دوشنبه ۲۲ دیماه به قضاوت رضا کرمانشاهی در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار شد.

1201 روز پیش

ایران زیباست؛ مسجد جامع گناباد

تاریخ کهن ایران زمین به قدری غنی است که به سختی می‌توان گوشه‌ای از این سرزمین پهناور را یافت که گنجینه های تاریخی، هنری، معماری و ... در آن یافت نشود. کهن دیار خراسان، خود به تنهایی یک تاریخ است. در این میان بناهای معماری باشکوهی هستند که چون نگینی می‌درخشند. «مسجد جامع شهر گناباد» در استان خراسان رضوی نمونه بارز میراث تاریخی کهن سرزمین ایران است.

1210 روز پیش

منتخبی از عکسهای منتشر شده در 24 ساعت گذشته

در جای جای ایران، عکاسان خبری تصاویر گوناگونی ثبت و منتشر میکنند. این گزارش تصاویری از مهمترین رویدادهای 24 ساعت گذشته را در بر دارد.

1403 روز پیش

تظاهرات هزاران نیویورکی علیه تبعیض نژادی در آمریکا

هزاران نفر از معترضان به نژادپرستی در آمریکا و در واکنش به قتل یک سیاهپوست توسط افسر پلیس سفیدپوست، در خیابان‌های منهتن نیویورک راهپیمایی کردند.

1425 روز پیش

شعله‌ور شدن دوباره آتش در منطقه حفاظت شده خائیز

آتش سوزی ارتفاعات خائیز کهگیلویه که از عصر روز پنجشنبه ۸ خرداد طعمه حریق شده بود پس از گذشت ۵ روز با تلاش بی وقفه نیروهای امدادی از زمین و آسمان روز ۱۲ خرداد مهار شد اما از ساعاتی پیش شعله های آتش که از فاصله زیاد و در تاریکی شب به وضوح قابل مشاهده است در ارتفاعات این منطقه به علت وزش باد شدید دوباره زبانه کشید.

1425 روز پیش

عملیات مهار آتش خائیز

پس از گذشت چند روز از آغاز حریق درکوه خاییز منطقه تنگ شیخ شهرستان بهبهان کماکان عملیات مهار آتش در این منطقه ادامه دارد.

1426 روز پیش

بوستان ولایت تهران در آتش سوخت

فضای سبز پشت بوستان ولایت دچار آتش سوزی شده و نیروهای آتش نشانی به اطفای حریق پرداختند.

1426 روز پیش

گرگی که از حمله سگ‌های ولگرد به انسان‌ پناه برد!

در اتفاقی نادر یک قلاده گرگ، بدلیل حمله سگ های ولگرد به یک منزل مسکونی در ‎ماهدشت کرج پناه برد.

1426 روز پیش

جدال آتش‌نشان‌ها با آتش در کوه‌‎های خاییز خوزستان

کیومرث کلانتری در پی آتش‌سوزی در بخش‌هایی از منطقه حفاظت شده خاییز در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بهبهان در خوزستان به منظور بررسی علل و مدیریت بر اطفاء حریق دیروز عازم این منطقه شد. در ویدیوی جدیدی که مشاهده می کنید تا حدودی آتش مهار شده است.

1427 روز پیش

عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در جلسه علنی مجلس

سومین جلسه علنی مجلس یازدهم، یکشنبه ۱۱ خرداد، به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور اکثریت منتخبان برگزار شد. در این جلسه بررسی اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم در دستور کار جلسه مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

1427 روز پیش

تازه‌ترین نطق قالیباف در مجلس: مذاکره، بی‌مذاکره!

قالیباف در نخستین نطق خود در مجلس یازدهم گفت: مجلس یازدهم مذاکره و سازش با آمریکا به عنوان محور استکبار جهانی را بی حاصل و پر ضرر می داند. راهبرد ما در برخورد با آمریکا تروریست تکمیل زنجیره انتقام خون شهید حاج قاسم سلیمانی است. کاری که با حمله به عین الاسد شروع شد با اخراج کامل آمریکا در عراق تکمیل خواهد شد.

1427 روز پیش

اسکورت عجیب بهنوش بختیاری در روزهای کرونایی!

ویدئویی از اسکورت عجیب بهنوش بختیاری، بازیگر سینما و تلویزیون در فضای مجازی منتشر شده است که انتقادهای زیادی در پی داشته است.

1428 روز پیش

توصیه جدی رئیس ستاد مبارزه با کرونای استان تهران به مردم

علیرضا زالی، رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران، گفت: وضعیت ابتلای کسانی که در تعطیلات عید فطر به سفر رفته اند 10 تا 14 روز بعد از پایان تعطیلات معلوم می شود.

1428 روز پیش

فریبا نادری در دورهمی: با گریه و التماس توانستم همسرم را راضی کنم با من ازدواج کند!

فریبا نادری بازیگر سریال «ستایش» که دیشب مهمان دورهمی بود. از ماجرای جالب ازدواجش تعریف کرد و گفت با گریه همسرم را برای ازدواج راضی کردم.

1428 روز پیش

شقایق های وحشی اراک

گل شقایق، لاله داغدار یا لاله خودروی گیاهی است خودرو و وحشی با گل‌هایی به رنگ سرخ با چهار گلبرگ و تعداد زیادی پرچم. شقایق در فرهنگ ایرانی به تیره، زیرتیره و گونهٔ مشخصی از شقایقیان اطلاق نمی‌گردد و تنها نامی کلّی، برای اشاره به گل‌های علفی و سرخ‌رنگ بهاریِ شقایقیان بوده‌است.

1428 روز پیش

غیزانیه، تشنه در گرما

اهواز - بخش غیزانیه، بزرگترین بخش‌ شهرستان اهواز در استان خوزستان است که در قسمت شرقی مسیرهای اهواز به ماهشهر، رامشیر، رامهرمز و هفتکل قرار دارد.این بخش پیش از این ۹۶ روستا داشت که تعدادی از آنها خالی از سکنه شده و اکنون ۸۰ روستا با حدود ۳۰ هزار نفر جمعیت دارد.

1431 روز پیش

محل وقوع زلزله ۴.۴ ریشتری تهران را ببینید

عبدالرضا سعادت مدیر ژئودزی و نقشه‌برداری زمینی سازمان نقشه برداری کشور گفت: کانون این زمین لرزه در فاصله یک کیلومتری زلزله قبلی و احتمالا مسبب آن هم همان گسل مشا است.

1431 روز پیش

مهاجم پرسپولیس در برنامه تلویزیونی مصدوم شد

علی علیپور و کمال کامیابی‌نیا که در ویژه برنامه عید فطر کودک شو حضور داشتن، علی علیپور هنکام پنالتی زدن از ناحیه همسترینگ احساس درد کرد.

1431 روز پیش

وزیر کشور: قوانین و مقررات فعلی برگزاری انتخابات نیازمند بازنگری جدی است

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز(چهارشنبه) به عنوان مجری برگزاری انتخابات در مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: قوانین و مقررات برگزاری انتخابات خصوصاً انتخابات مجلس شورای اسلامی، حقیقتاً نیازمند بازنگری جدّی است .

1431 روز پیش

۶ نشانه کمبود ویتامین D در بدن

ویتامین D در جذب کلسیم به بدن کمک می‌کند که برای تقویت رشد استخوان‌ها ضروری است. کمبود این ویتامین می‌تواند بر سلامت کلی انسان تاثیرگذار باشد. سطح کمتر از ۲۰ نانوگرم در میلی‌لیتر نشان‌دهنده کمبود ویتامین D است.

1432 روز پیش

شناسایی ۱۷۸۷ کرونایی جدید در کشور

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۳۹ هزار و ۵۱۱ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. مجموع جان باختگان این بیماری به ۷ هزار و ۵۰۸ نفر رسید.

1432 روز پیش

بازگشایی حافظیه شیراز

درهای اماکن گردشگری استان فارس و شهر شیراز همزمان با عید سعید فطر و بعد از تعطیلی سه ماهه، از روز یکشنبه ۴ خرداد، اماکن گردشگری و فرهنگی تحت نظارت میراث فرهنگی استان فارس، به روی گردشگران گشوده شد.

1432 روز پیش

آغاز فروش سهام عدالت با استفاده از شبکه بانکی از امروز

معاون نظارت بر نهاد های مالی سازمان بورس و اوراق بهادار: دارندگان و مشمولان سهام عدالت از امروز می‌توانند از طریق مراجعه به شعب بانکی می‌توانن برای برای فروش سهام خود اقدام نمایند.

1432 روز پیش

طبیعت بکر و دیدنی بازفت

اردیبهشت به راستی که دروازه ورود به بهشت است، طبیعت در این ماه به اوج سرسبزی و زیبایی خود می‌رسد. در فصل بهار و به ویژه در اردیبهشت ماه، منطقه بازفت در استان چهارمحال و بختیاری به نگین سبز استان مبدل می‌شود. پوشش اصلی این منطقه جنگل‌های بلوط است.

1435 روز پیش

آخرین جلسه علنی مجلس دهم

جلسه اختتامیه مجلس دهم که چهارصد و سی و یکمین جلسه علنی مجلس دهم است صبح چهارشنبه 31 اردیبهشت ماه 99 با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد.

1438 روز پیش

لحظاتی رعب‌انگیز و دیدنی از رعد و برق‌های شب گذشته در تهران

شب گذشته شهروندان تهرانی بارش باران به همراه رعد و برق‌های شدیدی را تجربه کردند.

1438 روز پیش

مه شدید پل معروف سیدنی را بلعید

مه شدید در سیدنی استرالیا، کل شهر را احاطه کرد.

1439 روز پیش