پایگاه خبری همه نیوز

ورزش

معاون وزیر ورزش یک بار دیگر بر واگذاری هر چه سریعتر سرخابی ها تاکید کرد

منتشر شده در تاریخ چهارشنبه 4 دی 1398 ساعت 13:38

پرسپولیس و استقلال را امروز واگذار کنیم بهتر از فردا است

جمشید تقی‌زاده، معاون وزیر ورزش یک بار دیگر بر واگذاری هر چه سریعتر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تاکید کرد.

جمشید تقی‌زاده در حاشیه مراسم تجلیل از بزرگان پزشکی ورزشی اظهار داشت: تدابیری در شورای معاونان وزارت ورزش اتخاذ شده که یک مرکز پزشکی قدرتمند داشته باشیم و خواسته‌های ورزشکاران در آن اجرا شود. وزیر ورزش نیز پیگیر این موضوع است که این مرکز پزشکی تاسیس شود.

 

وی درباره آخرین شرایط خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: دغدغه ما و وزیر ورزش این است که این واگذاری هر چه زودتر انجام شود و اگر امروز صورت بگیرد بهتر از فردا است. ما 19 جلسه تاکنون درخصوص واگذاری این دو باشگاه داشته‌‌ایم و سعی بر آن بوده که موانع موجود برطرف شود.

 

معاون پارلمانی، حقوقی و استان‌های وزارت ورزش و جوانان درباره ساختمان این دوباشگاه عنوان کرد: این دو ساختمان در زمان ریاست محمد دادکان به آنها داده شد که پول نیمی از آنها را فدراسیون فوتبال و نیمی دیگر را خود باشگاه‌ها پرداخت کنند. تلاش ما این است که این دو ساختمان به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال منتقل شود. ما همچنین اوایل ماه آینده آخرین مجمع پرسپولیس و استقلال در سال 98 را برگزار می‌کنیم تا هر دوی آنها به سمت قیمت‌گذاری برند بروند و تا پایان سال نیز امیدواریم مقدمات واگذاری آنها صورت بگیرد. البته باید روی اهلیت خریداران کار شود.

 

تقی‌زاده در پایان گفت: تلاش ما این است که تا پایان سال مقدمات واگذاری انجام شود و درخصوص بدهی مالی نیز سازمان حسابرسی در حال بررسی موضوع است.