پایگاه خبری همه نیوز

سیاست

منتشر شده در تاریخ چهارشنبه 28 آبان 1399 ساعت 12:54

موافقت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح قانون هیات نظارت بر رفتار نمایندگان

سمیه محموذی، سخنگوی کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس از تصویب کلیات طرح اصلاح قانون هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در این کمیسیون خبر داد.

سمیه محمودی، سخنگوی کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز(چهارشنبه ۲۸ آبان) این کمیسیون، اظهار داشت: بررسی طرح اصلاح قانون هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در دستورکار جلسه امروز اعضای کمیسیون قرار داشت.

 

وی در همین راستا، افزود: پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان ، اعضای کمیسیون با کلیات طرح اصلاح قانون هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان موافقت کردند.

 

سخنگوی کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس با بیان اینکه برای بررسی این طرح کارگروه ویژه ای در کمیسیون تشکیل شده بود، بیان داشت: این کارگروه کار کارشناسی لازم را بر روی طرح اصلاح قانون هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان انجام داد و اخیرا گزارش خود را به هیئت رئیسه کمیسیون ارائه کرده بود که اعضای کمیسیون بررسی کلیات آن را در دستورکار امروز قرار داده بودند و در جلسات بعدی نیز وارد جزئیات آن خواهیم شد.

 

محمودی با بیان اینکه طرح اصلاح قانون هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در واقع بازنگری و تکمیل‌کننده قانون فعلی هیئت نظارت است، گفت: قانون فعلی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مشکلاتی دارد که با اصلاحات جدید تکمیل  خواهد شد.

 

منبع: تسنیم