پایگاه خبری همه نیوز

فرهنگ و هنر

منتشر شده در تاریخ چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 ساعت 10:43

پیش بینی ترافیک عصرگاهی در محدوده نمایشگاه کتاب

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پیش بینی می‌شود که ترافیک امروز بعد از ظهر چهارشنبه به دلیل آخر هفته بودن در اطراف نمایشگاه کتاب بیشتر باشد.

سرهنگ محمد رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبح چهارشنبه بیست و هفتم اردیبشهت ماه ۱۴۰۲ اظهار کرد: با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد خلوتی و شروع کمتر ترددها در معابر اصلی و بزرگراهی شهر تهران از ساعات ابتدایی صبح امروز بودیم.

سرهنگ رازقی گفت: مسیر بزرگراه همت از کبیری به شرق، علامه بعد از پل، بزرگراه آبشناسان فعلاً خلوت و بزرگراه لشگری در هر دو مسیر ترافیک معمولی در حال حرکت و از پل صنایع متراکم است.

وی افزود: در بزرگراه نواب از مسیر جنوب به شمال کمی متراکم ولی روان، خیابان آزادی نیز به همین ترتیب و بزرگراه بابایی از امام علی (ع) و نوبهار، و همچنین بزرگراه امام علی (ع) و شهید سلیمانی فعلاً خلوت هستند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ از ابتدای صبح در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند و طرح جناغی ها بمنظور نظم بخشی به بزرگراه‌ها در حال اجراست.

وی از مراجعه کنندگان به نمایشگاه کتاب خواست که می‌توانند از دو ایستگاه مترو مصلی و شهید بهشتی که نزدیک‌ترین و بهترین راه برای رسیدن به نمایشگاه بین‌المللی کتاب هستند استفاده کنند و پیش بینی می‌شود که ترافیک امروز بعد از ظهر چهارشنبه به دلیل آخر هفته بودن بیشتر باشد.