پایگاه خبری همه نیوز

ورزش

منتشر شده در تاریخ دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 ساعت 10:49

اولیور کان: من جایی نمی‌روم

رئیس اجرایی باشگاه بایرن‌مونیخ به خبر جدایی‌اش از این تیم پس از اعتراض‌های زیادی که به او می‌شود واکنش نشان داد و تاکید کرد که جایی نخواهد رفت.

 باشگاه بایرن‌مونیخ با محوریت اولیور کان یکی از عجیب‌ترین و بدترین تصمیم‌های تاریخش را گرفت و یولیان ناگلزمان را در حالی که نتایج خوبی را کسب کرده بود از کار برکنار کرد و توماس توخل را به عنوان سرمربی جدید برگزید تا شوک بزرگی را به هواداران و بازیکنان تیم آن هم قبل از بازی‌های حساس فصل از جمله دیدار برابر منچسترسیتی وارد کند.

آمدن توخل به هیچ وجه به سود بایرن نبود؛ چرا که این تیم هم از جام حذفی کنار رفت و هم در لیگ قهرمانان اروپا شکست سنگینی را برابر منچسترسیتی تجربه کرد و از دور رقابت‌ها حذف شد. بایرن‌ با توخل صدرنشینی در بوندسلیگا را هم از دست داد که البته تعلل دورتموند باعث شد باواریایی‌ها دوباره با پیروزی برابر هرتابرلین به صدر جدول رده‌بندی برگردند.

تیغ تند انتقادها به خاطر تصمیم عجیبی که در اخراج ناگلزمان گرفته شد به سوی اولیور کان است و هواداران بایرن او را مسئول و مقصر اصلی ناکامی تیم در فصل جاری می‌دانند.

اولیور کان به احتمال استعفایش از باشگاه بایرن با توجه به انتقادهای زیادی که روانه او است، واکنش نشان داد. او در گفتگو با اسکای اسپورت ۱ آلمان اظهار کرد: طبیعتا من فصل بعد هم به کار خود ادامه می‌دهم و جایی نخواهم رفت. به‌زودی جلسه‌ای را برگزار می‌کنیم و در آن به‌شدت از خودمان انتقاد خواهیم کرد و دلایل ناکامی در فصل جاری را بررسی می‌کنیم. نیاز به بررسی و تحلیل در همه زمینه‌ها نیاز داریم. باید دست خود را روی چیزهای بگذاریم که نیاز به پیشرفت و بهبودشدن دارند.

کان در پایان گفت: در شرایط کنونی به تنها چیزی که فکر می‌کنم موفقیت تیم در بوندسلیگاست. فعلا به خودم توجه ندارم و تنها روی قهرمانی در بوندسلیگا تمرکز داریم.