پایگاه خبری همه نیوز

جهان

منتشر شده در تاریخ شنبه 8 بهمن 1401 ساعت 14:27

حزب‌الله لبنان: عملیات قدس سیلی محکمی به کابینه تندروها و فاسدان بود

حزب‌الله لبنان عملیات روز جمعه در شمال قدس علیه گروهی از صهیونیست‌ها در نزدیکی کنیسه یهودی که بیش از ۲۰ کشته و مجروح بر جای گذاشت را سیلی محکمی به کابینه تندرو و فاسد رژیم اشغالگر توصیف کرد.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای عملیات قدس را ستود و تاکید کرد: این عملیات دلیرانه دشمن را سردرگم و نیز شکنندگی امنیت و تدابیرش را آشکار کرد و همچنین ترس و اضطراب را در دل رژیم و شهرک نشینانش انداخت.

در این بیانیه آمده است: این عملیات پاسخی سریع، قاطع و جسورانه به تجاوزات و کشتارهای دشمن صهیونیستی در اردوگاه جنین و ضربه محکمی به دولت فاسد و افراطی آن است.

حزب الله لبنان در ادامه همبستگی کامل خود را با ملت فلسطین، گروه‌های مقاومت و مجاهدان شریف آن اعلام و بر حمایت مطلق خود از تمامی اقدامات گروه‌های مقاومت فلسطین برای جلوگیری از تجاوز و دفاع از فلسطینی‌ها تاکید کرد.

حزب‌الله همچنین تاکید کرد: ما معیارهای دوگانه ناعادلانه و غیرقابل قبول برخی از دولت‌های غربی و برخی از دولت‌های عربی با همدستی و سکوت در قبال کشتار دشمن صهیونیستی در اردوگاه جنین که منجر به شهادت بسیاری از مظلومان شد را به شدت محکوم می‌کنیم. این دولت‌ها در مقابل عملیات قدس و دیگر عملیات‌های فلسطینی‌ها را محکوم می‌کنند که در چارچوب حق دفاع از خود انجام می‌شوند.

در این بیانیه همچنین آمده است: ما این عملیات منحصر به فرد را به ملت فلسطین و همه گروه‌های مقاومت و مجاهدانش تبریک می‌گوییم و معتقد هستیم که تفنگ رزمندگان مقاومت به تنهایی می‌تواند پاسخ جنایات دشمن را بدهد.