پایگاه خبری همه نیوز

ورزش

منتشر شده در تاریخ سه شنبه 4 بهمن 1401 ساعت 11:22

اعتراف تلخ اینزاگی: دیگر با ناپولی رقابت نمی‌کنیم

سرمربی اینتر اعتراف کرد که ناپولی خود را از بقیه تیم‌ها جدا کرده و تیم او برای رتبه دومی رقابت خواهد کرد.

در هفته نوزدهم سری آ ایتالیا، دو تیم فوتبال اینتر و امپولی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود حریف اینتر به پایان رسید. 

توماسو بالدانزی در دقیقه ۶۶ تک گل امپولی را به ثمر رساند. میلان اشکرینیار در دقیقه ۴۰ با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی خارج شد تا اینتر با یک بازیکن کم‌تر به کار خود ادامه دهد.

سیمونه اینزاگی بعد از این دیدار گفت: می‌دانستیم که بازی دشواری برابر امپولی خواهیم داشت. این شکست پیشرفت ما را کند می‌کند. بدیهی است که شب خوبی نداشتیم ولی فراموش نکنید اگر ۱۰ نفره نمی‌شدیم کار برای ما راحت‌تر بود. در نیمه دوم در ضدحملات خطرناک بودیم و فرصت‌ گل تساوی را از دست دادیم چون خیلی عجول بودیم. 

شاگردان اینزاگی که با آث میلان برای کسب رده دوم سری آ رقابت تنگاتنگی دارند با این شکست شانس صعود به رده دوم سری آ را از دست دادند. اینتر با این شکست به ششمین باخت خود در لیگ ایتالیا رسید تا با ۳۷ امتیاز در رده سوم سری آ قرار بگیرد. 

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: من هنوز صحنه دو کارت زرد اشکرینیار را ندیدم. بنابراین نمی‌توانم نظر دهم.

اینتر ۱۳ امتیاز از ناپولی صدرنشین فاصله دارد و با رم به صورت مشترک در رتبه سوم قرار دارد. اینزاگی در پاسخ به این سوال که رویای کسب قهرمانی از بین رفته است یا خیر؟ گفت: نیم فصل اول را با ۳۷ امتیاز و پشیمانی فراوان به پایان می‌رسانیم. درست است که ۱۳ امتیاز زیاد است ولی ما ناامید نمی‌شویم. دیگر کاری با ناپولی نداریم چون آن‌ها خودشان را جدا کردند و ما تنها با بقیه تیم‌ها رقابت می‌کنیم.

آث میلان با یک بازی کم‌تر و ۳۸ امتیاز در رده دوم ایستاده است. تیم فوتبال ناپولی که عملکرد فوق‌العاده‌ای در این لیگ داشته با ۵۰ امتیاز صدرنشین است.