پایگاه خبری همه نیوز

ورزش

منتشر شده در تاریخ دوشنبه 26 دی 1401 ساعت 9:46

انتقاد شدید پیشکسوت کشتی از اظهارات اخیر عباس جدیدی

یکی از پیشکسوتان کشتی کشورمان به اظهارات اخیر عباس جدیدی واکنش تندی نشان داد و آنرا بی‌حرمتی به بزرگان و بی توجهی به جایگاه مردان زحمتکش این عرصه خواند.

 چندی پیش اظهارات عباس جدیدی در خصوص وضعیت تیم ملی در دوران حضورش در این تیم و خطاب قرار دادن منصور برزگر، مرد سرد و گرم چشیده کشتی ایران و جهان با واکنش‌های مختلفی همراه شد. بسیاری از اهالی کشتی معتقد بودند مطرح کردن چنین اظهاراتی بعد از سال‌ها و بی حرمتی به بزرگان و پیشکسوتان کشتی به هیچ عنوان زیبنده این رشته پهلوانی نیست و نباید برخی مسائل و اتفاقات درون خانواده کشتی را در رسانه‌ها مطرح کرد.

در همین راستا بهرام مشتاقی دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی ۱۹۷۴ تهران. از پیشکسوتان کشتی کشورمان در واکنش به اظهارات اخیر عباس جدیدی از او به شدت اظهار گلایه کرد و در یک گفتگوی تصویری اعلام کرد: «حرمت پیشکسوت و مربی باید حفظ شود. منصور برزگر بزرگ ماست و گردن کشتی حق بسیاری دارد. عباس جدیدی نباید فراموش کند که برزگر چقدر برای او زحمت کشیده و او برای همیشه به این مربی بزرگ مدیون است.

مشتاقی با بیان اینکه اگر قرار باشد گذشته را شخم بزنیم خیلی چیزهای دیگر هم رو می‌شود، عنوان کرد: «عباس جدیدی باید بهتر بداند که در جامعه کشتی چه جایگاهی دارد، پس بهتر است حرمت‌ها را حفظ کند و به گذشته بازنگردد. چندی پیش منصور برزگر را در جایی دیدم که متأسفانه به خاطر این مسائل و اتفاقات، بسیار دلگیر بود که من هم واقعاً از این وضعیت عصبانی و ناراحت شدم.»