پایگاه خبری همه نیوز

جهان

منتشر شده در تاریخ جمعه 21 مرداد 1401 ساعت 7:36

اخبار ضد و نقیض از رهگیری پهپاد صهیونیستی در جنوب لبنان

برخی منابع خبری از مقابله پدافندهای هوایی با اهدافی در آسمان لبنان در بامداد روز جمعه خبر می‌دهند.

برخی منابع خبری از مقابله پدافندهای هوایی با اهدافی در آسمان لبنان در بامداد روز جمعه خبر می‌دهند.

تصاویر منتشر شده در برخی حساب‌های توئیتری کاربران لبنانی از مقابله پدافندهای ضدهوایی با اهداف متجاوز در آسمان لبنان طی ساعات نیمه شب جمعه حکایت دارد.

همچنین حساب توئیتری فلسطین آنلاین نیز در خبری فوری به نقل از منابع لبنانی از رهگیری یک پهپاد صهیونیستی بر فراز دره بقاع غربی در لبنان خبر داد.

منابع عربی گفته اند که پهپاد صهیونیستی با شلیک هوایی نیروهای حزب الله و پس از تجاوز به حریم هوایی جنوب لبنان سرنگون شده است. این حادثه در بحبوحه تشدید تنش‌ها میان لبنان و رژیم صهیونیستی بر سر یک میدان گازی در منطقه مرزی صورت می‌گیرد. روز پنجشنبه روزنامه لبنانی النشره گزارش داده بود که تل آویو پیشنهاد لبنان را درباره میدان گازی مشترک رد کرده است.

همچنین روزنامه لبنانی «اللیوا» روز پنجشنبه به نقل از یک منبع وزارتی آگاه گزارش داد که اطلاعاتی در مورد احتمال انجام یک عملیات نظامی محدودعلیه لبنان قبل از دستیابی به توافق توسط صهیونیست‌ها وجود دارد. این منبع در عین حال هشدار داد که پاسخ به چنین عملیاتی خشن خواهد بود و اسرائیل را با حجم زیادی از موشک‌هایی که بر بخش‌های وسیعی از خاکش فرود خواهد آمد غافلگیر خواهد کرد.