پایگاه خبری همه نیوز

سیاست

منتشر شده در تاریخ یکشنبه 26 تیر 1401 ساعت 12:44

رییس جمهور وزیر پیشنهادی کار را به مجلس معرفی کند

نماینده مردم شفت در مجلس شورای اسلامی از رییس جمهور خواست برای تحرک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هرچه سریعتر وزیر پیشنهادی این وزارتخانه به مجلس معرفی شود.

 خلیل بهروزی فر در نشست علنی روز یکشنبه (۲۶ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان یکی از وزارتخانه‌های حیاتی کشور  است که با دو سوم از جمعیت کشور سروکار دارد ولی مدت طولانی است که با سرپرست اداره می‌شود.

 نماینده مردم شفت در مجلس افزود: وزارت کار که با سرپرست اداره می شود تحرک لازم را ندارد و انتظار می‌رود هر چه سریعتر رئیس جمهور فردی که توانایی اداره این وزارتخانه را دارد، به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی کند.

وی از دولت خواست در خصوص مصوبه شورای عالی کار و هیات امنای سازمان تامین اجتماعی درخصوص بازنشستگان اقدام لازم را انجام دهد و گفت:  باید برای قشر عظیمی که وضعیت معیشتی بسیار نامطلوبی دارند هر چه سریعتر اقدامات لازم انجام شود.

بهروزی فر در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: راه های روستایی وضعیت بسیار نامناسب و ناایمنی دارند، همچنین فرسودگی آسفالت بین راهی روستاها در وضعیت اسفباری است و خسارت‌های بسیاری را از حیث جانی و مالی به مردم وارد می‌کند. انتظار می‌رود هرچه زودتر نسبت به این مسئله اقدامات لازم صورت گیرد.