پایگاه خبری همه نیوز

فرهنگ و هنر

منتشر شده در تاریخ چهارشنبه 21 اردیبهشت 1401 ساعت 13:5

دو پیام تبریک به هادی حجازی‌فر

هیات مدیره انجمن نمایشگران عروسکی خانه تئاتر و رییس این هیات مدیره در پیام‌هایی جداگانه، انتخاب هادی حجازی‌فر را به عنوان دبیر نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک، تبریک گفتند.

متن پیام تبریک هیات مدیره انجمن نمایشگران عروسکی به شرح زیر است:

«به نام خالق زیبایی‌ها

جناب آقای هادی حجازی فر، انجمن صنفی سراسری نمایشگران عروسکی انتخاب شایسته شما را به عنوان دبیر نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تاتر عروسکی تهران- مبارک تبریک می‌گوید.

این انتخاب، باعث خشنودی و افتخار است.

ما در انجمن نمایشگران عروسکی در کنارتان خواهیم بود تا همراه دیگر هنرمندان و مشاورین با درایت و تدبیر شما ،جشنواره‌ای را با نشاط و بی‌نظیر رقم بخورد.»

همچنین پیام تبریک هما جدی‌کار، رییس هیات مدیره انجمن نیز به شرح زیر است:

«به نام هست هستی بخش

عروسک‌ها می‌توانند ما را از فریب،دروغ، تزویر و حرص دور نمایند. کمک کنند تا از بدفهمی،کج فهمی و توهمات حق به جانب خودمان رهایی یابیم.

 هادی حجازی فر، دانش‌آموخته نمایش عروسکی و نمایشگر عروسکی خوب می‌داند که نمایشگران عروسکی چه مرارت‌هایی را تحمل کرده، نادیده گرفته شده و زخم‌ها خورده‌اند اما ناامید نشده‌اند و با عروسک‌هایشان مانا و پا برجا ایستاده‌اند.

امیدوارم هادی حجازی فر با خلاقیت ذاتی و نو جویی که در ایشان سراغ دارم، امید را در دل  نمایشگران عروسکی زنده کند تا هنرمندان این عرصه با نمایش‌های خود در مقابل خرافه و لعنت، خشونت و ناانسانیت روی صحنه ظاهر شوند و کمک کنند که میل به آگاهی و درک در ما شکوفا شده و درخت ذهن‌مان بارور شود.

امیدوارم همه نمایشگران عروسکی به مانند من همراه این جشنواره و دبیر محترم آن باشند. »

گفتنی است به تازگی هادی حجازی‌فر طی یک هم‌اندیشی و مشورت با نمایشگران عروسکی به عنوان دبیر نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک انتخاب شد.