پایگاه خبری همه نیوز

ورزش

منتشر شده در تاریخ یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 ساعت 8:57

ژاوی: تفکر بارسلونا تغییر کرده است

سرمربی بارسلونا بعد از کسب پیروزی برابر رئال بتیس به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و تاکید کرد که تفکر تیم تغییر کرده است.

،بارسلونا با پیروزی دو بر یک برابر رئال بتیس در هفته سی و پنجم رقابت های لالیگا توانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را برای فصل بعد به دست آورد.

ژاوی بعد از بازی گفت: خوشبختانه شرایط تیم تغییر کرد و بارسلونا دیگر به راحتی امتیاز از دست نمی‌دهد. در نیم فصل دوم موفق شدیم که برابر تیم‌های بالانشین جدول رده بندی به پیروزی دست پیدا کنیم و این پیشرفت بسیار خوبی است. سطح کیفی تیم بهتر شد و همه چنین چیزی را مشاهده می کنند. با وجود آنکه برابر رایو وایکانو و کادیز شکست خوردیم اما دوباره به خود آمدیم و جایگاه دوم جدول رده بندی را به خود اختصاص دادیم.

او ادامه داد: بارسلونا تغییر کرده است اما هنوز نیاز به بهتر شدن دارد. تیم بازیکنانی بااستعدادی دارد که یکی از آن‌ها آنسو فاتی است که تیم به او نیاز دارد. در کنار بازیکنان جوان و بااستعدادی که داریم باید به بازیکنان باتجربه تیم مثل سرخیو بوسکتس و یوردی آلبا اشاره کرد که از جان مایه می‌گذارند و به تیم کمک زیادی می‌کنند.

سرمربی آبی اناری‌ها در پایان گفت: تفکر تیم تغییر کرده است. اطمینان دارم که در فصل بعد بهتر ظاهر خواهیم شد. شرایط تیم در خط حمله بهتر شده است اما هنوز نیاز به تغییر داریم. باوجود آنکه نتوانستیم به قهرمانی دست پیدا کنیم اما شرایط تیم تغییر کرد.