پایگاه خبری همه نیوز

ورزش

منتشر شده در تاریخ چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401 ساعت 9:30

عنایتی:‌ دیدیم با تغییر کی‌روش چه بر سر تیم ملی آمد

قبلا تغییرات داشته‌ایم و ثمره‌اش را هم دیدیم. نه تنها پوئن مثبتی دریافت نکردیم که اتفاقات بدی هم رقم خورد. ما با عوض‌کردن کی‌روش دیدیم چه بلایی سر تیم ملی آمد. با آن مربی باخت‌هایی دادیم که کسی فکرش را نمی‌کرد.

روزنامه اعتماد نوشت: «کنار زمین نشسته و پای تازه جراحی‌شده‌اش را گذاشته روی یک صندلی و از همان جا تمرین تیم  را نظارت می‌کند. پرانرژی است و شوخ. در مورد نحوه اجرای تاکتیک مد نظر به بازیکنان تذکر می‌دهد. به محمد قاضی گوشزد می‌کند در تمرینات همه توپ‌ها را بزند توی گل تا عادت کند. وقتی یکی از بازیکنان توپ را به خارج از مجموعه و در واقع به خیابان می‌فرستد به شوخی می‌گوید فلانی تو بیشتر از مبلغ قراردادت توپ گم کردی!

در یک عصر بهاری سر تمرین تیم هوادار حاضر شدیم و چند دقیقه‌ای با رضا عنایتی، ستاره سابق تیم ملی فوتبال و باشگاه استقلال و سرمربی فعلی تیم تازه لیگ برتری شده هوادار گپ زدیم؛ از وضعیت لیگ و فدراسیون و تیم ملی و حواشی. می‌گوید سه روز پیش عمل کردم اما چون تیم به حضورم احتیاج دارد آمدم سر تمرین. می‌گوید با این وضعیت فدراسیون نباید امیدی به نتیجه گرفتن تیم ملی داشته باشیم.

گزیده این گفت‌وگو که در اصل به صورت تصویری انجام شده را در ادامه می‌خوانید:

- لیگ ما به صورت کامل حرفه‌ای نیست.

- ما شش یا هفت تیم داریم که به صورت حرفه‌ای هزینه می‌کنند و مشخص هم هستند. بعضی تیم‌ها ‌خصوصی هستند و برخی نیمه‌خصوصی. به لحاظ مالی می‌دانید که شرایط، شرایط خوبی نیست.

- از بدو ورود به باشگاه هوادار بارها گفتم که لیگ کاملا دو تکه است و چند تا تیم با توجه به بودجه‌ای که دارند و بازیکنان باکیفیتی که به خدمت می‌گیرند تلاش می‌کنند برای قهرمان‌شدن. بعضی از تیم‌ها هم شخصیت‌شان جور شده و می‌توانند در میانه‌های جدول باشند. چند تا تیم هم هستند که به لحاظ مالی و امکاناتی شرایط خوبی را ندارند و تلاش می‌کنند برای بقا.

- امسال در لیگ به لحاظ امتیازگیری همه تیم‌ها باهم دچار چالش بزرگی بودند. حتی تیم‌های بالای جدول و پایین جدول. جوری شد که راحت نمی‌شد امتیاز گرفت. ما ۲۴ هفته از لیگ را پشت سر گذاشتیم و امتیاز تیم چهارم و پنجم به ۳۵ رسیده. این نشان می‌دهد رقابت بسیار نزدیک است.