پایگاه خبری همه نیوز

ورزش

منتشر شده در تاریخ دوشنبه 16 اسفند 1400 ساعت 8:12

تله‌پاتی طارمی با مهاجم برزیلی/ مهدی در کنار «صلاح» و «امباپه»

تعداد گل‌ها و پاس گل‌های مهدی طارمی در این فصل از مسابقات لیگ پرتغال در تیم پورتو فراتر از ۲۰ رفت تا این بازیکن در کنار چهار مهاجم بزرگ یعنی محمد صلاح، امباپه، بنزما و براردی قرار بگیرد.

تیم فوتبال پورتو شب گذشته برابر پاکوس ده فرایرا با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی رسید که نقش مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در این برد چشمگیر و اساسی بود. طارمی پاس گل‌های دوم و سوم پورتو را به «اوانیلسون» هم تیمی برزیلی خود داد و خودش گل چهارم را روی پاس همین اوانیلسون وارد دروازه حریف کرد.

بعد از جدایی «لوئیس دیاز» از پورتو و حضور در تیم لیورپول، زوج طارمی - اوانیلسون به بازیکنان اصلی خط حمله پورتو تبدیل شده‌اند و عجیب اینکه همکاری مهاجمان ایرانی - برزیلی هر هفته نتایج درخشانی را برای تیم پرتغالی به همراه داشته است.

اوانیلسون در پایان بازی روز گذشته به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. او بعد از دریافت جایزه خود، کمک طارمی و دیگر همبازی‌هایش را وسط کشید و گفت: از دریافت این جایزه بسیار خوشحالم، از همه تیم برای کاری که امروز اینجا انجام دادیم و از طارمی برای دو پاس گل تشکر می‌کنم.

سایت گل پوینت در پایان این مسابقه به مهدی طارمی نمره خوب ۷.۲ را داد. از نظر این سایت، اوانیلسون با ۸.۸ بهترین بازیکن زمین بود. گل پوینت درباره عملکرد طارمی از وی بابت یک گل، دو پاس گل و ۹ حرکت در محوطه جریمه حریف تمجید کرد و نوشت: «طارمی به عنوان مهاجم، مهاجم دوم و وینگر چپ بازی می‌کند و کیفیتش در تمام پست‌هایی که به میدان می‌رود بالا است.