پایگاه خبری همه نیوز

ورزش

منتشر شده در تاریخ دوشنبه 19 مهر 1400 ساعت 8:36

انریکه: ام باپه در آفساید بود

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا از شکست برابر فرانسه در فینال لیگ ملت های اروپا ناراحت است. او براین باور است که گل ام باپه در شرایط آفساید به ثمر رسید.

 تیم ملی فوتبال اسپانیا در فینال لیگ ملت های اروپا باوجود آنکه با یک گل از فرانسه پیش افتاد اما در نهایت با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا نتواند نخستین جام قهرمانی خود را بالای سر برد.

لوئیس انریکه در نشست خبری بعد از بازی گفت: من عادت ندارم که درباره مسائل داوری صحبت کنم. روی نیمکت چیزهای کمی را به وضوح می بینیم اما دیدم که گل ام باپه در شرایط آفساید به ثمر رسید با این حال خویشتن داری می کنم و سعی می کنم که درباره داوری صحبت نکنم.

سرمربی اسپانیا ادامه داد: بدون جام به خانه برمی گردیم و این ناراحت کننده است با این حال فکر می کنم که برابر قهرمان جام جهانی بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتیم. فرانسه از همه نظر تیم بسیار خوبی است. بازی بسیار سختی بود. ما گل زدیم و نشان دادیم که می توانیم به پیروزی دست پیدا کنیم اما در نهایت اینگونه نشد. در این رقابت بزرگ من در بیشتر بازی ها بازیکنان باکیفیت جدید را به ترکیب اضافه کردم. امیدوار هستم که در بازی های بعدی هم به خاطر وجود بازیکنان باکیفیت زیاد در انتخاب ترکیب اصلی مشکل داشته باشم.

انریکه در ادامه صحبت های خود از زحمات بازیکنانش تشکر کرد و گفت: بازیکنان تلاش زیادی از خود نشان دادند و برای پیروزی جنگیدند. باید از همه آنها تشکر کنم. باید یک بار دیگر فیلم بازی را ببینم اما احساسم این است که برابر قهرمان جهان رقابت شانه به شانه ای داشتیم. در ابتدای بازی مشکلات بدنی داشتیم اما رفته رفته بهتر شدیم. اکنون به خاطر این شکست چهره درهمی داریم و ناراحت هستیم اما باید این راه را ادامه داد.