پایگاه خبری همه نیوز

فناوری

منتشر شده در تاریخ چهارشنبه 17 شهریور 1400 ساعت 18:19

با «بازیک» وارد یک دنیای هیجان‌انگیز شوید

بازیک فروشگاه تخصصی بازی ایرانسل است که با عضویت در آن امکان تجربه انواع بازی های مهیج اندرویدی برای دوستداران بازی های موبایلی فراهم می شود.

دراین برنامه کاربردی، مجموعه گسترده ای از انواع بازی های گوناگون با امکان دسترسی راحت به بازیها و دانلود ( حتی دیتادار) در دسته بندی های متنوع در اختیار کاربران قرار می گیرد. دیگر درگیر پیدا کردن بازی‌ دلخواه خود نخواهید بود. بازیک همه چیز را برای شما فراهم کرده تا بتوانید سریع‌تر از هر زمان دیگری به بازی کردن مشغول شوید.

این اپلیکیشن برای آخرین ماه تابستان و آغاز فصل پاییز برنامه جالبی برای کاربران خودش تدارک دیده است. شما از ۱۵ شهریور تا ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۰، با کسب امتیاز در اپلیکیشن بازیک می‌توانید جایگاه خود را در جدول رده‌بندی امتیازهای بازیک ارتقا دهید و در قرعه‌کشی جوایز این اپلیکیشن شرکت کنید. به این ترتیب، هم از بازی‌های متنوع این اپلیکیشن لذت می‌برید و هم به جایزه‌های هیجان‌انگیز بازیک نزدیک و نزدیک‌تر می‌شوید! توجه داشته باشید که برای شرکت در قرعه‌کشی هر کدام از جوایز بازیک باید حداقل امتیازهایی را کسب کنید و طبیعی است که هرچه امتیازتان بالاتر باشد، شانس بیشتری هم برای بردن جایزه دارید. اطلاعات و میزان امتیازهایی که بدست آورده‌اید هم در خود اپلیکیشن قابل مشاهده است. ضمنا هر کاربر می‌تواند برنده یک دستگاه کنسول بازی PlayStation 5، پنج گوشی تلفن همراه هوشمند و ۱۰ ماوس ویژه بازی (Gaming) باشد.

شما می توانید با دانلود بازی، خرید اشتراک و ثبت نظر و امتیازدهی برای هر بازی امتیازهای خودتان را افزایش دهید. 

برای شرکت در جشنواره هیجان انگیز بازیک شما نیاز به کسب 200 امتیاز دارید تا در قرعه کسی 10 ماوس ویژه بازی (Gaming) شرکت کنید. برای شرکت در قرعه کشی 5 دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند باید 500 امتیاز کسب کنید و برای رسیدن به جایزه برتر این جشنواره باید 1000 امتیاز به دست بیاورید.

اپلیکیشن اندروید بازیک از طریق چارخونه یا وبسایت رسمی این اپلیکیشن به نشانی bazik.irancell.ir در دسترس و به صورت رایگان قابل دانلود است.