پایگاه خبری همه نیوز

فناوری

منتشر شده در تاریخ دوشنبه 15 شهریور 1400 ساعت 19:14

مدیرعامل ایرانسل: تحول دیجیتال گریزناپذیر است

مدیر عامل ایرانسل گفت: با توسعۀ فناوری مخصوصاً در حوزۀ IT و ICT، تغییراتی جدی در زندگی روزمرۀ مردم و در کسب‌وکارها و خدمات ایجاد شده است.

دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل در افتتاحیۀ «کنفرانس بین‌المللی و پنجمین ارزیابی ملی تحول دیجیتال» که ظهر امروز دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ برگزار شد، با اشاره به اینکه تحول دیجیتال و نقش سازمان‌های پیشرو در این زمینه، همواره مورد توجه علاقه‌مندان این موضوع بوده است، گفت: با توسعۀ فناوری مخصوصاً در حوزۀ IT و ICT، تغییراتی جدی در زندگی روزمرۀ مردم و در کسب‌وکارها و خدمات ایجاد شده است.

???? مدیرعامل ایرانسل: ما در ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در حوزه‌های دیتا و دیجیتال، با پیش‌بینی این روند، در ادامۀ مسیر پیاده‌سازی تکنولوژی‌های جدید، توانستیم به این حوزه هم ورود کنیم و خوشبختانه، اول مرداد ماه سال ۱۳۹۹، نخستین سایت تجاری 5G ایران و ایرانسل را رسماً راه‌اندازی کردیم و در ادامه نیز، ۶ سایت تجاری نسل پنج دیگر، در تهران و شهرهای شیراز، مشهد و کیش توسط ایرانسل راه‌اندازی شد. 

????این کنفرانس روزهای ۱۵ و ۱۶ شهریور، توسط دانشکدۀ مدیریت دانشگاه تهران، به صورت آنلاین برگزار و به طور مستقیم از اپلیکیشن لنز ایرانسل پخش می‌شود.