پایگاه خبری همه نیوز

جهان

منتشر شده در تاریخ شنبه 25 فروردین 1403 ساعت 11:46

نعیم قاسم: برای جنگ گسترده آماده‌ایم

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی در واکنش به تهدیدهای مداوم مقامات سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی مبنی بر توسعه دامنه جنگ با لبنان بر آمادگی این جنبش برای جنگ گسترده تاکید کرد.

«نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان اظهار کرد: آمریکا بزرگترین فریبکار است و صفت شیطان بزرگ برایش مناسب است.

طبق گزارش پایگاه خبری العهد، وی گفت: کشتن فرزندان «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس، اقدامی بزدلانه است و دشمن بدون هیچ محدودیتی مردم را می‌کشد.

نعیم قاسم افزود: دیدید که چگونه اسرائیل با مدیریت و حمایت آمریکا و با حمایت غرب و حمایت بین‌المللی دست به کشتار سازمان‌یافته و گرسنگی دادن به همه ملت فلسطین در غزه، کشتار سیستماتیک کودکان و زنان و تخریب خانه‌هایشان زد.

وی ادامه داد: حقوق بین‌الملل کجاست؟ آن‌هایی که از حقوق بین‌الملل صحبت می‌کنند می‌گویند که اسرائیل حق دفاع از خود، در برابر کودکان و خانه‌ها را دارد، دشمن با مجاهدین نمی‌جنگد و جرات نزدیک شدن به آنها را ندارد و در مقابله با آنها هیچ دستاوردی ندارد.

نعیم قاسم درباره تهدیدها علیه لبنان نیز خاطرنشان کرد: ما در صورت گسترش دامنه جنگ توسط دشمن، آماده جنگ هستیم و نه تهدید مقامات رژیم اشغالگر ما را از مواضع حمایتی خود منصرف می‌کند و نه مداخلات خارجی و تا زمانی که نبرد در غزه ادامه داشته باشد به این اقدام ادامه خواهیم داد.